לפרטים נוספים
שם פרטי:
דוא"ל:
כתובת:
טלפון:

קשר רומנטי לפי תורת המספרים

לכל אדם יש צרוף המורכב משלושה מספרים הנושאים אנרגיות המשפיעות על דרך החשיבה, הרגש, ההתנהגות והמזל.

לכל מספר יש אנרגיות של רגשות, מחשבות התנהגות ומזל ובפרק זה אכתוב על מספרים ורומנטיקה, כיצד הם חווים את החיים רגשית, מה מושך אותם וגורם להם להתאהבות, למשיכה, לאהבה ילדותית או בוגרת ואחראית. בפרק זה נכיר את תכונותיהם של המספרים וכיצד הם באים לידי ביטוי במערכת יחסים רומנטית.

 

המספר 1

אנשים שמספר הגורל שלהם 1 נחשבים לאנשים שקולים, הגיוניים, מאופקים באהבה, השכל שולט על הרגש, אולם יציריהם  החזקים והצורך שלהם לזכות בחיזוקים לאגו גוברים על השכל.

ה 1 נמשך ומתאהב בדרך כלל במספרים 2, 6 8 ו 9 הניחנים באנרגיות רגשיות חזקות ויכולים להלהיב לרגש ולהמחיש לו את החיים באופן רגשי ובכך הם גורמים לו להתאהב. המספר 5 ו 7 יכולים לעניין אותו מבחינה אינטלקטואלית, המספר 4 יכול לשרת אותו ולעשותו מלך, המספר 3 מתפשר ומעניק לו את הזכות לשלוט ולהוביל ללא מאבקי כוחות, המספר 1 מאפשר לו להיות לבד גם באהבה. 

 

המספר 2

אנשים שמספר הגורל שלהם 2 נחשבים לטיפוסים רומנטיים, נאיביים, שואפים לשלמות באהבה, ילדותיים ותלותיים מבחינה רגשית, יודעים לאהוב לפנק ולטפח את אהוביהם, אך כדי להתאהב הם זקוקים לריגושים, לאהבה, לתמיכה ולחיזוקים רגשיים כל הזמן ועל כל דבר, בלעדיהם הם מגלים פסיביות ואפטיה רגשית.

אנשים שמספר הגורל שלהם 2 מתאהבים במספרים העושים רושם טוב כמו 1, 2, 5 ו 7 למרות שלאהבה רומנטית ממושכת מתאימים להם המספרים 4 ו 8 מספרים חזקים, עצמאיים, אקטיביים ובוגרים רגשית היודעים לקחת אחריות ומחויבויות להבדיל מה 2 הילדותי, התלותי, הפסיבי והחלש.

המספרים, 5, 7 ו3 מחפשים אחר עניין ואתגרים ויוצרים קשר הרמוני עם ה 2 אך הם פסיביים מטבעם ואינם מובילים לנישואים אלא בתחילת הקשר כל עוד קיימת התלהבות, התרגשות, מתח חיובי.

אנשים שמספר הגורל שלהם 2 צריכים להיזהר מפני משיכתם העזה למספרים 6 ו 9 הכריזמטיים. מספרים אלו יוצרים ביניהם קשר רגשי על בסיס טיפול ותלות הדדית אך הם אינם מצליחים לעבור לקשר אהבה בוגר ואחראי.

משיכתו של ה 2 למספרים 1 ו 2 יוצרים ניגודים רגשיים לאחר הרושם הראשון. ניגודים בין הצד הגברי לצד הנשי, בין ציפיותיהם לבין המציאות. כמו כן יש להיזהר מפני מתנגדים שמתחפשים לאוהבים ולמיטיבים, בפרט נשים מנשים אוהבות ואהובות.

 

המספר 3

אנשים שמספר הגורל שלהם 3 מחפשים אתגרים באהבה, ללא אתגרים הם מגלים פסיביות, אפטיה ואינם משקיעים אנרגיות.

אנשים שמספר הגורל שלהם 1, 4 ו 8 מעניקים ל 3 מסגרת, סדר, ארגון, כוח, ביטחון ולכן הם מתאהבים בהם והמספר 3 היודע להתפשר, להבליג, לאלתר, לוותר מעניק להם את הזכות לקחת עליהם חסות ולהיות עצמאיים ומנהיגים.

אנשים שמספר הגורל שלהם 2, 6, 8 ו 9 מצליחים להלהיב, לרגש ולהביא את ה 3 לידי התאהבות בזכות האנרגיות הרגשיות החזקות שלהם וה 3 נותן לרגשותיהם במה ובמידה מסוימת מרגיע ויוצר שלוה והרמוניה רגשית.

המספרים 5 ו 7 יוצרים עם ה 3 קשר רומנטי בזכות גירויים שכליים אך לא ה 3 ולא המספרים 5 ו 7 חזקים ואקטיביים מספיק כדי להוביל את הקשר לנישואים.

 

המספר 4

המספר 4 טיפוס רומנטי, שואף לשלמות מעצמו ומאחרים ובדרך כלל מתאהב במספרים היכולים לחזק את תדמיתו בעיני אחרים או במספרים הנותנים לו את הזכות להיות מנהיג סמכותי. ה 4 יכול גם להתאהב במישהו שפוגע בהם שילוב של אופי וגורל לקשיים רגשיים.

התאהבות בין מספר גורל 4 בין מספר גורל 1 – ה 1 מלך וה 4 משרת. שניהם בוגרים, הגיוניים ואוהבים מסגרות ויכולים להינשא ולחיות יחדיו כל עוד ה 4 מוכן לשרת את ה 1 ולא לזכות לכבוד ולהערכה שהוא כל כך זקוק לה. מכיוון ששניהם נחשבים למספרים קשים נוצרות אנרגיות של קשיים הגורמות בסופו של דבר לאכזבה.

התאהבות בין מספר גורל 4 לבין מספר גורל 2 – מומלץ, ה 2 מלהיב, מרגש את ה 4 ומעניק לו את הזכות לקחת עליו חסות לטפל, לטפח, לפנק ולאהוב אותו. ה 4 מעניק ל 2 כוח, עמדה, יציבות שה 2 צריך. הם משתייכים לאותה קבוצת מספרים ויוצרים ביניהם בסיס חיובי, הרמוני לטווח ארוך.

התאהבות בין מספר גורל 4 לבין מספר גורל 3 – אנרגיות חיוביות, ה 4 מעניק ל 3 סדר, ארגון, מסגרת, בסיס איתן וה 3 יודע להתפשר, לוותר וליצור במסגרת אווירה הרמונית.

התאהבות בין מספר גורל 4 לבין מספר גורל 4 – שני אנשים חזקים, עצמאיים, דומיננטיים. האחד תופס עמדה של מנהיג אקטיבי והשני מנהיג פסיבי. או שהם מגבילים האחד את השנייה ובסופו של דבר נפרדים או שהם מנהלים חיי נישואים כשניים ביחד וכל אחד לחוד.

התאהבות בין מספר גורל 4 לבין מספר גורל 5 – ה 4 מעניק ל 5 מסגרת, כוח, עמדה, סדר, ארגון ובטחון וה 5 יוצר מתח היוצר חשמל ומעורר את רגשותיו של ה 5.  ה 4 בוגר, רציני וכבד ואילו ה 5 מעיר, מאוורר, מכניס רוח צעירה בחייו של ה 4 אך במצבים של שעמום ושגרה ה 5 יוצר אנרגיות של מתח, דאגה, משחקי פגיעות וה 4 מרגיש אשם, מתגונן, סולח, משתדל להיות יותר טוב עד לאכזבה הבלתי נמנעת.

התאהבות בין מספר גורל 4 למספר גורל 6 קשר טוב ומעודד בתנאי שכל אחד מהם זוכה לחופש פעולה ומחשבה בשילוב חיזוקים הדדיים.

התאהבות בין מספר גורל 4 למספר גורל 7 – שניהם מספרים בוגרים ורציניים הרוצים להינשא אך שניהם ביקורתיים מאוד ושונים באופיים ובתכונותיהם זה מזה. ברגע שמתחילים לדבר על נישואים נוצרים אנרגיות של קשיים.

התאהבות בין מספר גורל 4 למספר גורל 8 – שניהם חזקים, עצמאיים, דומיננטיים, מנהיגים מלידה. שניהם אוהבים מסגרות ורוצים להינשא אך עד מהרה הם נכנסים למאבקי כוחות ומתאכזבים שהשני מתקשה לקבל ולכבד את עצמאותו, ייחודיותו ומנהיגותו. מכיוון ששניהם נחשבים למספרים קשים נוצרות אנרגיות של קשיים הגורמות בסופו של דבר לאכזבה.

התאהבות בין מספר גורל 4 למספר גורל 9 – ה 4 החזק, היציב, ההגיוני והסמכותי מעניק ל 9 מסגרת, סדר ארגון וכוח לרגשותיו של ה 9 אך הוא אינו מסוגל להעניק ל 9 את האהבה המיוחדת והחיזוקים הרגשיים שהוא זקוק להם. ה 9 מצידו יודע לרגש ולהלהיב את ה 4 אולם בשל הבדלי מנטאליות הם אינם מבינים זה את זה לאורך זמן וה 9 מרגיש שה 4 בגד באמונו וה 4 מרגיש שה 9 לא מעריך אותו ונוצר ביניהם יותר קשר של הגבלה מאשר של פרגון והתחזקות. 

 

המספר 5

המספר 5 חסר אנרגיות רגשיות חזקות והוא בדרך כלל מתאהב במספרים 2, 6 8 ו 9 בעלי אנרגיות רגשיות חזקות היכולים להלהיב, לרגש ולגרום לו להתאהבות, לריגושים ולהתלהטות יצרים.

המספר 1 מעניק ל 5 תחושה של יציבות, קביעות, כוח, ביטחון ובזאת הוא מאפשר ל 5 לאבד שליטה ולהתאהב בו וה 5 מצידו מעניק לו רוח קלילה וצעירה, תקשורת טובה, פעילות חברתית וכבוד. הם משלמים זה את זה ומתאימים מאוד למערכת יחסים רומנטית על בסיס של חברות.

המספר 4 משמש ל 5 ככרית אגרופים נהדרת ועד שה 4 קולט זאת עוברת תקופה ארוכה. ה 5 יוצר מצבים של מתח ודאגה ו 4 לוקח עליו חסות, עוזר, מעודד ומחזק אותו ולוקח עליו את האשמה למעלליו של ה 5 כמו הורה טוב. ה 4 מעניק ל 5 מסגרת, סדר, ארגון אך גם תחושה של הגבלה, אי הבנה, הגבלה בתקשורת המובילים בסופו של דבר להרס מערכת היחסים הרומנטית.

המספר 5 מתאים מאוד ל 5 אם ישנם בסביבה ריגושים מתאימים להידלקות ביניהם. שני ילדים שמצאו זה את זה ויודעים לחזר, לשחק ולשכנע זה את בקשר רומנטי משתנה. מכיוון ששניהם נחשבים למספרים ברי מזל נוצרות סביבם אנרגיות המאפשרות קשר רומנטי חיובי ביניהם כל עוד הם אינם משתעממים זה מזה.

המספר 7 מאוד מעניין ומתאים למספר 5 הם משתייכים לאותה קבוצת מספרים ויוצרים ביניהם קשר על בסיס מנטאליות דומה. הם מעניקים זה לזה גירויים שכליים, תנועה וקצב המוציאים את שניהם מהשגרה. המספר 7 מעניק ל 5 אווירה משפחתית וה 5 מעניק ל 7 אווירה חברתית והם משלימים זה את זה בתנאי שהם נמצאים בתקופה או בסביבה מרגשת במיוחד היוצרים להט רגשי, יצרי.

המספר 3 משעמם את ה 5 אלא אם הוא נמצא בתקופה מאתגרת בו הוא משקיע אנרגיות למען הגשמת שאיפותיו. ה 5 יוצר מתח, עניין וה 3 הנמצא בתקופה מרגשת בחייו מייחס את ההתרגשות האוחזת בו לקשר עם ה 5. הקשר מחזקים מעמד כל עוד יש עניין, מתח, אתגר, ריגוש והשתייכות למסגרת מקצועית או חברתית חיובית המעניקה תחושה של ביטחון.

 

המספר 6

המספר 6 מסמל רגשות עמוקים, עשירים, סוערים אך מופנמים. הוא ילדותי באהבתו כלפי אחרים אך גם מפגין רגשות אימהיים של דאגה, טיפול וטיפוח האהוב כל עוד הקשר מרגש, מלהיב ויש בו חיזוקים רגשיים מידיים.

המספרים 2, 6, 7 ו 9 יוצרים עם האנרגיות של המספר 6 קשר אהבה רומנטי מלהיב ומרגש על בסיס תלות רגשית טיפולית הדדית. כל עוד שניהם מעוניינים בכך, הקשר הולך מתחזק ומתעצם לו.

המספרים 1 ו 4 מעניקים ל 6 מסגרת, כוח, עמדה, יציבות אך אינם מחזירים לו אהבה וחיזוקים רגשיים לאורך זמן אלא רק בתחילת הקשר כשה 6 עושה רושם טוב, מושלם.

המספר 3 יוצר עם ה 6 קשר הרמוני חיובי מבחינה רגשית. ה 6 מלהיב, מרגש ומאתגר את ה 3 וה 3 מעניק לו את היכולת להביא את רגשותיו בדרכים יצירתיות, חיוביות.

המספרים 6, 8 ו 9 מלהיבים ומרגשים את ה 6 ונוצרות ביניהם אנרגיות של אש להבה אך עליהם להיזהר מפני כניסה למאבקי כוחות, לעקשנות ולאהבה אובססיבית תלותית היוצרת לאורך זמן תחושה של הגבלה והתפרצויות רגשיות.

המספר 5 יוצר עם ה 6 מתח חשמלי מרגש, מעניין, מרתק. שני ילדים המוצאים זה את זה ומשחקים באהבה לוהטת ומלהיבה כל עוד הקשר בתחילתו. כאשר הקשר הופך להיות שגרתי ומשעמם וצריך לקחת אחריות ומחויבויות לנישואים לאורך זמן מתעוררים מתחים שליליים שגורמים להרס מערכת היחסים אלא אם הם משתייכים למסגרת משפחתית או מקצועית או חברתית שמעניקה להם כוח, עמדה, יציבות, ביטחון. בזכות מזלם הטוב של המספרים 5 ו 6 הם בדרך כלל מוצאים מסגרת שכזו.

 

המספר 7

המספר 7 חווה את החיים שכלית ולא רגשית, הוא אוהב עם המחשבה ועם הצורך להרגיש שייכות למסגרת משפחתית ולזכות לחיזוקים חיוביים על ייחודיותו. בדרך כלל ה 7 מתאהב במספרים 2, 6, 8 ו 9 המצליחים באנרגיות הרגשיות החזקות שלהם להלהיב ולרגש אותו. בעזרתם ה 7 מצליח לחוות את החיים באופן רגשי ולהחזיר אהבה שאולה. המספרים 2, 6 8 ו 9 אינם מקבלים אהבה וחיזוקים רגשיים הבאים מה 7 אלא רק רושם של אהבה ולכן האנרגיות הרגשיות שלהם נחלשות והם כבר לא אוהבים באותה אנרגיות שהיו בהתחלת הקשר וכך האהבה הולכת ונחלשת בין שני הצדדים.

המספר 1 מעניק ל 7 כוח, עמדה יציבות. הוא משתייך לאותה קבוצה של ה 1 ויוצר ביניהם קשר זוגי משפחתי חיובי. ה 1 בוגר, עצמאי, חזק, יציב, אוהב מסגרות ומשקיע אנרגיות למען חברי המשפחה כמנהיג סמכותי. ה 7 בוגר, תלותי, פסיבי, חלש טיפוס משפחתי באופיו ובכך הם משלימים זה את זה בתנאי שקיימים בסביבה אנשים מרגשים או תעסוקה מרגשת כדי לרגש ולהלהיב את רגשותיהם ויצריהם של ה 1 ו ה 7 ההגיוניים והשכליים.

המספר 4 מעניק ל 4 מסגרת, כוח, עמדה אך מכיוון שהמנטאליות ביניהם שונה נוצרות אי הבנות ואנרגיות של קשיים בחיי נישואים.

המספר 5 משתייך לאותה קבוצת מספרים של ה 7 ויוצר עימו בסיס חיובי לקשר רומנטי. אולם, שניכם נחשבים למספרים בעלי אנרגיות שכליות ולא רגשיות ולכן רק בתנאים של ריגושים סביבתיים הם מצליחים להלהיב ולרגש זה את זה. מכיוון ששניהם נחשבים למספרים ברי מזל הם בדרך כלל משתייכים למסגרות מרגשות, מלהיבות המעניקות להם כוח, עמדה, יציבות ותנאים טובים לזוגיות.

המספר 3 מתחבר ל 7 בצורה הרמונית למרות ששניהם חסרי אנרגיות רגשיות אך בזכות היותם מספרים ברי מזל הם משתייכים למסגרות מרגשות, מלהיבות היוצרות תנאים נוחים לאהבה. האנרגיות ששני המספרים יוצרים ביניהם מעידה על הגנה והצלה ממצבים קשים, סימן שצפויים קשיים שלא תמיד יהיו קשורים לדעותיהם ולמעשיהם, אך הם יצליחו להתגבר עליהם.

המספר 7 מסמל משפחתיות, שני אנשים שמספר הגורל שלהם 7 באים משתי משפחות השונות זו מזו בעדה שלהם, במנטאליות, בחינוך ובגישה לחיים ולעיתים אף שתי משפחות הגרות בארצות שונות. החיבור ביניהם בה בגלל גירויים שכליים, בגלל תקופה מרגשת העוזרת להם להתרגש ולהתלהב זה מזה, בגלל מעברים מרגשים בין אורח חיים אחד לאורח חיים אחר היוצר עניין, ריגוש ותחושה של איחוד בין שני אנשים מיוחדים (או מוזרים) שלא תמיד זוכים להבנה ולתמיכה.  

 

המספר 8

המספר 8 ניחן ברגשות עשירים, עמוקים, חזקים ומופנמים. הוא אוהב בגדול או מתבודד. אהבתו מלהיבה ומרגשת אך מכבידה לעיתים בהצפת אנרגיות רגשיות חזקות ודרמטיות מידי.

אנשים שמספר הגורל שלהם 2 מתאימים לקשר רומנטי מלהיב ומרגש עם אנשים שמספר הגורל שלהם 8. המספרים 2 ו 8 משתייכים לאותה קבוצת מספרים ויוצרים ביניהם קשר הרמוני חיובי כל עוד ה 8 לא מבקש מה 2 לקחת אחריות ומחויבויות ולהתמודד עם מצבים קשים לאורך זמן.

אנשים שמספר הגורל שלהם 1 נמשכים לאנשים שמספר הגורל שלהם 8, אלו מרגשים ומלהיבים אותם וגורמים להם להתאהב מעל לאוזניהם אולם, שניהם מספרים חזקים, עצמאיים, דומיננטיים, עקשנים, אוהבים להיות בעמדה של שליטה ואינם יודעים להתפשר, להבליג, לסלוח, לאלתר, להגמיש עמדות ואחרי ההתלהבות הראשונית הם נקלעים למאבקי כוחות ונוצר נתק ביניהם.

אנשים שמספר הגורל שלהם 8 צריכים ללמוד כיצד להשתמש באנרגיות הרגשיות שלהם בקשר זוגי בפרט עם המספרים 6, 8 ו 9 הניחנים אף הם באנרגיות רגשיות חזקות. בתחילת הקשר נוצר ביניהם קשר אהבה מלהיב ומרגש אך עד מהרה הם יכולים להציב ולהטביע האחד את השני בעודף אנרגיות רגשיות ולהיכנס לוויכוחים ולמלחמות מיותרות.

המספר 4 משתייך לאותה קבוצה של ה 8 והם יוצרים ביניהם בסיס חיובי לקשר רומנטי. שניהם מספר חזקים ושניהם זקוקים לחיזוקים חיוביים על עצמאותם, ייחודיותם ומנהיגותם. מכיוון ששניהם נחשבים למספרים קשים נוצרות אנרגיות של קשיים עמם עליהם ללמוד להתמודד. עליהם להיזהר מפני שאפתנות יתר, רגישות ופגיעות יתר, ביקורתיות יתר וצורך להיות בעמדה של שליטה. תכונות אלו יכולות להכשיל את הקשר למרות התאמתם זה לזה.

אנשים שמספר הגורל שלהם 5 נמשכים לאנשים שמספר הגורל שלהם 8 והם יוצרים ביניהם התלהטות רגשות ויצרים ה 5 מבחינה שכלית וה 8 מבחינה רגשית. בתחילת הקשר נוצר קשר רומנטי בין שני אנשים השונים מאוד האחד מהשני אך המתח שנוצר בגלל השוני מדליק אותם. בנוסף לכך ה 8 המנהיג הסמכותי מעניק ל 5 הצעיר והחסר בטחון תחושה של יציבות, קביעות, חוסן וה 8 שמח על ההזדמנות להיות מנהיג חזק. אולם, במצבים של שעמום ושגרה ה 5 מאבד מביטחונו, נכנס לחרדה, יוצר משחקי פגיעות, ה 8 נפגע ואינו סולח וכך מתחיל תהליך של הרס מערכת היחסים, ברוגז, שולם, ברוגז שולם עד שגם זה הופך לשגרתי ולבסוף הם הורסים את הקשר עד היסוד.

אנשים שמספר הגורל שלהם 3 נהנים מהאנרגיות החזקות של ה 8 המצליחות להלהיב ולרגש ולאתגר את ה 3. אנשים שמספר הגורל שלהם 3 יודעים להתפשר, להבליג, לאלתר ואינם מתנגדים למנהיגותו ולשתלטנותו של ה 8 וכך נוצר ביניהם קשר של פרגון חיובי.

אנשים שמספר הגורל שלהם 8 מעניקים גב, כוח, יציבות, מסגרת למספר 7 הפסיבי, החלש ומצליחים להלהיב ולרגש את ה 7 השכלי ולהמחיש לו את החיים רגשית ובכך נוצר קשר של השלמה בין שני ניגודים אולם דווקא שכמתחילים לתכנן נישואים נוצרות אנרגיות של קשיים המעכבות או מכשילות את הקשר מלבוא בברית הנישואים אולי בגלל הבדלי מנטאליות, התנגדותה של המשפחה או בעיות הקשורות לקריירה ומשפחה.

 

המספר 9

אנשים שמספר הגורל שלהם 9 חווים את החיים בעוצמות רגשיות היוצאות מגדר הרגיל. הם חווים צלילים, גוונים ורשמים באופן מיוחד ויודעים דברים מתוך בינת לב שלא תמיד ניתן להסבירם הגיונית. הם עצמאיים במחשבה ובפעולה אך תלותיים מבחינה רגשית. הם כריזמטיים, תקשורתיים, מנהיגים מלידה אך מופנמים ומעט מאוד אנשים יודעים כיצד לאהוב אותם כפי שהם רוצים וצריכים. מכיוון שהמספר 9 נחשב למספר קשה הם חווים פעמים רבות במהלך חייהם קשיים רגשיים מלווים בתחושה של בגידה.

אנשים שמספר הגורל שלהם 9 מתחברים מבחינה רגשית לאנשים שמספר הגורל שלהם 3 בדרכים הרמוניות. הם משלימים זה את זה ויודעים להביא את רגשותיהם לידי ביטוי בדרכים חיוביות.

אנשים שמספר הגורל שלהם 9 יוצרים עם אנשים שמספר הגורל שלהם 6 תלות רגשית טיפולית. שני המספרים מסמלים רגשות, הם משתייכים לאותה קבוצת מספרים ויוצרים ביניהם קשר מגנטי, חזק מלווה בקשיים רגשיים.

אנשים שמספר הגורל שלהם 9 מתרגשים ומתלהבים מאנשים שמספר הגורל שלהם 2, 6 8 ו 9. אלו מספרים החווים את החיים רגשית ומגיבים רגשית וזקוקים לאהבה, לתשומת לב ולחיזוקים רגשיים. אולם עודף אנרגיות רגשיות ואי יכולת לספק את האהבה בזמן הנכון ובמידה הנכונה עלולה להביא לאובדן האמון הרגשי, לפגיעה רגשית, התכנסות וניתוק קשר רגשי.

אנשים שמספר הוגרל שלהם 9 יוצרים קשר רגשי עם אנשים שמספר הגורל שלהם 1 או 4 מתוך חיפוש אחר דמות סמכותית, אוהבת, תומכת, מחזקת המעניקה לרגשותיהם סדר, ארגון, יציבות אולם המספרים 1 ו 4 נחשבים למספר הגיוניים ולא רגשיים ואותם אנשים אינם יכולים להעניק ל 9 את האהבה והתמיכה הרגשית שה 9 זקוק להם.

המספרים 5 ו 7 נחשבים למספרים שכליים ולא רגשיים אך הם מגרים את סקרנותו של ה 9 דווקא בגלל השוני ביניהם ואנשים שמספר הגורל שלהם 5 או 7 נהנים מהריגושים שה 9 מכניס לחייהם ודרכו הם חווים אהבה אמיתית. אולם, הם אינם יכולים להחזיר ל 9 אהבה אלא להחזיר מהאנרגיות שקיבלו מה 9 ולאט לאט האנרגיות הרגשיות של ה 9 נחלשות והמוטיבציה יורדת והוא פחות ופחות אוהב, מתלהב ומתרגש ופחות ופחות הוא מלהיב, מרגש וממחיש למספרים 5 ו 7 את החיים מבחינה רגשית וגם הם הולכים והופכים לקרים והקשר הופך לפסיבי ואפטי אלא אם יש בסביבתם אנשים מרגשים, מלהיבים, אוהבים המחיים את הקשר, כמו בני משפחה או חברים. אנשים שמספר הגורל שלהם 9 ומתחברים עם אנשים שמספר הגורל שלהם 7 או 5 צריכים להיזהר מהנטייה להרס עצמי.

אנשים שמספר הגורל שלהם 9 יוצרים תלות רגשית טיפולית באנשים שמספר הגורל שלהם 2 אולם ה 2 מפונק, אנוכי, פסיבי וילדותי רגשית ורגשותיו משתנים כל הזמן ואילו גורלו של ה 9 נועד לקשיים רגשיים ולכן רק ההתחלה יפה ביניהם. הם אוהבים, מתלהבים, מתרגשים, הולכים סביב סביב אך לא מצליחים לעבור לאהבה בוגרת, אחראית וקבועה אלא לזמן קצר.

לסדרת כתבות נוספת בנושא נומרולוגיה וקריאה בכף היד וכן לייעוץ חינם בבחירת שם טוב המתאים למספרים של תאריך הלידה תוכלו לפנות לעמוד הראשי באתר שלי: http://www.amirgila.com/

בברכה, גילה אמיר

03-6517855,  052-3303902

 

 

 

ניתן לרכוש את הספרים בחנויות המובחרות או באינטרנט:
סטימצקי
סימניה
צומת ספרים
Bookme
Book4Book
 
כל הזכויות שמורות - גילה אמיר - בית הוצאה לאור ©